Obxectivos e competencias
Obxectivos
O obxectivo xeral deste programa é ter en conta as seis áreas de especialización do Campus da Auga (Xestión da auga, Innovación social e educativa, medio ambiente, TIC, Turismo-patrimonio cultural e alimentación) aglutinadas en tres bloques temáticos (Auga, sustentabilidade e desenvolvemento) coa colaboración multidisciplinar de todas as Escolas e Facultades que aglutinan o know-how desenvolvido no Campus de Ourense e a colaboración como socios estratéxicos do Instituto Politécnico do Porto (Portugal) e a Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro(Portugal). O Programa de Doutoramento concibese como un programa capaz de ofrecer unha formación avanzada e de elevada calidade en temáticas propias do Campus da Auga e que lle permitirá establecerse como un líder nesta temática no marco da Eurorrexión Galicia- Norte de Portugal.
– Consolidación dunha oferta formativa especializada e diferenciada.
– Busca dunha universidad con procesos de ensino-aprendizaxe orientados á formación integral de profesionais.
– Busca dunha universidade aberta, conectada coa súa contorna e valorada socialmente.
Competencias
Básicas
(Establecidas polo RD 861/2010)
Competencia básica 11 (CB11)
Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e dos métodos de investigación relacionados con este.
Competencia básica 12 (CB12)
Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
Competencia básica 13 (CB13)
Capacidade para contribuir á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
Competencia básica 14 (CB14)
Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
Competencia básica 15 (CB15)
Capacidade de comunicarse coa comunidade académica e científica, e coa sociedade en xeral, sobre os seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
Competencia básica 16 (CB16)
Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
Capacidades e destrezas
(Establecidas polo RD 861/2010)
Capacidade 1 (CA01)
Desenvolverse en contextos nos que hai pouca información específica.
Capacidade 2 (CA02)
Encontrar as preguntas claves que hai que responder para resolver un problema complexo.
Capacidade 3 (CA03)
Deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos novidosos e innovadores no seu ámbito de coñecemento.
Capacidade 4 (CA04)
Traballar tanto en equipo como de maneira autónoma nun contexto internacional ou multidisciplinario.
Capacidade 5 (CA05)
Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos con información limitada.
Capacidade 6 (CA06)
A crítica e defensa intelectual de solucións.
Competencias xerais
Competencia xeral 1 (CG1)
Coñecer o estado actual do campo de investigación da súa especialización, así como realizar unha investigación orixinal que amplíe o seu coñecemento sobre o mesmo, desenvolvendo un corpus sustancial, que a faga merecedora de publicación referenciada a nivel nacional ou internacional.
Competencia xeral 2 (CG2)
Capacidade de integrar os coñecementos avanzados adquiridos para xestionar, liderar e deseñar actividades de investigación.
Competencia xeral 3 (CG3)
Coñecer profundamente a fronteira do coñecemento no ámbito de realización da tese de doutoramento e ser capaz de identificar os principais retos de investigación dentro do mesmo.
Competencia xeral 4 (CG4)
Ser capaz de cooperar con científicos nacionais e/ou estranxeiros no estudo dos problemas relevantes do seu ámbito de especialización, así como de comunicarse coa comunidade académica e coa sociedade.
Competencias específicas
Competencia específica 1 (CE1)
Capacidade para identificar problemas abertos, aínda non resoltos, dentro dunha liña de investigación relacionada coa auga, a sustentabilidade e/ou o desenvolvemento tecnolóxico.
Competencia específica 2 (CE2)
Adquisición de habilidades na análisie e resolución de problemas complexos relativos a algunha das liñas de investigación do programa.
Competencia específica 3 (CE3)
Capacidade para comunicar e transferir con claridade, tanto en contextos académicos como profesionais, os coñecementos derivados da investigación sobre auga, sustentabilidade e/ou o desenvolvemento tecnolóxico.
Competencias transversais
Competencia transversal 1 (CT1)
Desenvolvemento da capacidade de reflexión global desde diferentes perspectivas de coñecemento e actividade sobre responsabilidades sociais, ética e integridade científica.
Competencia transversal 2 (CT2)
Desenvolvemento de habilidades de transferencia de coñecemento a todo tipo de públicos.